dilluns, 30 de desembre del 2013

Converses amb el baby: Gairebé 3 anys


 Mama tinc ganaaaaaa
Ok baby, primer fem pipi i després mengem
Mama, em pots donar una mica de xocolata, si vols mama
No baby, no tinc xocolata, vols formatge amb palitos?
Oooh formatge. Palitos no mama. Vull dos pans molt grans
Ok baby, formatge i dos pans molt grans, però primer fem el pipi.
Mama, no tinc pipi.
Si no tens pipi no passa res, però ho hem de provar. Potser surt una mica de pipi.
Provem mama, provem. Oooh surt molt ràpid el pipi mama. Ja està. Vull formatge i dos pans molt grans mama.


Un dia qualsevol de 5 a 6:30 del mati, el baby que s’acosta a l’habitacio:
Mama, puc venir?
Mama, mira ja es de dia, es hora de despertar mama!
Mama, ja he descansat prou. Puc veure una mica la tele?
Mama, tinc calor, calor, calor mama.
Mama, wake wake
Mama, tinc una cosa al peu?!?  No tens res al peu baby. Va resultar que si tenia una cosa a dins del pijama,  es va quedar el pot del detergent liquid a dins. Pobret.
Mama, m'he fet caca. Anem a netejar.  

 Mama let me bring my chair. Flash cards time mummy. Mummy sit down on your bottom please. Now it is my turn and then it is mummy’s turn. Mummy don’t do that othervise I will take it away.  I am very crossed now mummy. O_O
What is this mummy. A for apple, well done mummy. What is this mummy? You don’t know mummy?



Quin agracia que em fa quan diu tot aixo : 16 jutges d’un jutjat mengen ftge d’un pnjat.El pegro de san roque no tiene grabo, pooooque, juan rom rodriguez se lo ha corgtado. Salmorejo!


Al parc:
Mama a la tardor cauen totes les fulles dels arbres.
Mama camina per la gespa que aixi si caus no et faras mal.
Mama STOOOOP. De la ma mama, que pasen cotxes.
Mama, la lluna avui es de color groc.
Mama, el gos em fa una mica de por. No agrada mama.
Mama, estàs be mama? 
Mama, m'agrada molt la casa nova ;-)