Al tornar a la feina també he tornat a unir-me al "knitting club", és a dir al club de la mitja i el ganxet.
Som un grup de noies de la feina que ens reunim cada dimarts al migdia a la sala de reunions per dinar plegades i fer les nostres labors.
Aquests dies el club ha estat treballant en fer un mòbil de peixos per la meva jefa que està a puntet de tenir al seu bebè i quan m’ho van comentar, de seguida vaig voler participar però com jo sóc de les de ganxet, em va semblar que endinsar-me en el món de l'amigurumi (preneu nota d’aquesta nova moda!) amb un peix era un pèl massa complicat, així que vaig decidir fer el pop que veieu aquí sota.
Com no tenia massa marge de temps, vaig fer el pop el cap de setmana passat mentre cuidava al baby.
Sorprenentment amb el ganxet el baby no va intentar escalar per sobre meu ni tampoc intentar treure’m el ganxet de la mà. Em va mirar, va tocar una mica la llana i com va veure que el tacte no molava, doncs va continuar jugant al costat meu amb les seves coses. Tan de bo passés el mateix amb el portàtil, que de seguida que el veu es torna boig per agafar-ho!
Alguna més s’anima a donar-li al vici?