dimarts, 13 de desembre del 2011

Un dia molt productiu

Avui he deixat el baby a la guarderia. Potser no ho hauria d'haver fet perquè ell no està 100% recuperat i m'arrisco a recollir-lo pitjor de com l'he deixat, però tots necessitàvem aquest moment. Ell com ja fa un parell de dies que no té febre, està més enèrgic i necessitava sortir de les quatre parets que l'han tingut tancat tants dies i jo també necessitava un descans de baby per poder fer toooootes les coses pendents.
El dia ha sigut molt productiu. He deixat el baby, he vingut a casa per obrir la porta a la noia de fer feina i un cop ella ja estava llesta per deixar-,me la casa immaculada he aprofitat aquestes tres hores per anar de compres. He comprat un munt de regals pels familiars i un parell de conjuntets nadalencs pel baby, perquè vagi ben guapo a Catalunya. Quan he arribat, la casa estava neta ( quin gustàs) i no quedava resta (ni olor) de malaltia per enlloc així que he dinat el plat macrobiòtic superenergètic que m'he comprat a la botiga naturista i mentre ho feia m'he posat el programa del convidat, aquesta setmana amb Pilar Rahola ( confessió: em cau ve la Pilar Rahola). Després he començat a empaquetar regals... 19 paquets, que es diu ràpid! Després he posat una rentadora de les ràpides ( mitja horeta) i he aprofitat aquest temps per entrar a internet i per dir via facebook que aquest any no enviaré les postals de nadal. Les envio cada any per tradició. Quan era petita ajudava a la meva iaia a fer-ho i jo he volgut seguir aquesta bonica tradició que em porta tants bons records. Però aquest any no podrà ser, i no passa res.
Seguidament m'he dutxat ( que ja tocava), he estès la rentadora, guardat roba eixuta i ja estic llesta per anar a recollir al baby un cop acabi d'escriure aquest post.
Ai ai ai a veure com me'l trobo ara. Tan de bo estigui bé que demà tinc un dia especial, podríem dir inclús que tinc el dia lliure, el primer dia lliure d'obligacions en 10 mesos... vaig a la city a dinar amb els meus companys de feina i si tot va bé passejaré per la ciutat, llegiré.. si tot va bé clar.

12 comentaris:

Esther ha dit...

Carai, quina enveja de dia noia :-) Dies així són un plaer. Sembla mentida com es valoren coses que abans de ser mare potser ni t'adonaves que feies, oi? Ains... Espero que el baby estigui bé!

onavis ha dit...

Espero que el baby estigui molt bé i avui puguis també gaudir del teu dia!

MamaModerna ha dit...

El baby va sortir de la guarde molt bé i de molt bon humor. Ara la que està fotuda sóc jo. He passat la nit amb febre i ara em fa mal el cos, res que un bon cafè i un paracetamol no pugui curar. Jo me'n vaig "de picos pardos" sí o sí!

silvia ha dit...

Sembla mentida com aprenem a aprofitar al màxim el poc temps que tenim ... Espero que et recuperis aviat, i que el teu dia de relax vagi bé!!!

MamaModerna ha dit...

Silvia, tens tota la raó. Ara valoro molt més el temps lliure

cas ha dit...

sí! quina enveja de dia!! d'això se'n diu aprofitar el temps! els 19 regals els has comprat tots durant aquesta estona?? Me n'alegro que el baby estigui bé. Però vaja, ara tu...doncs paracetamol+cafè i a disfrutar és clar que sí!!:-)

MamaModerna ha dit...

Cas, crec que ahir vaig comprar 11 o 12, al final vaig acabar amb cara de boja, hehehe.
El baby ja és a la guarde, comencem el dia, iiiuupi :-)

Mirashka ha dit...

Molt bé noia, això és aprofitar el temps!!!! que vagi molt bé el dia lliure!

Sol Solet ha dit...

Ostres, aquests dies màgics en que pots fer feina i tot et surt rodó per no sé quin motiu, són genials! a més tens una sensació de tranquilitat per haver fet tot el que volies que no té preu!

Anònim ha dit...

Si noia!! Un dia molt ben aprofitat!! Espero que avui hagi anat tant bé com ahir i que et trobis millor.

Sol Solet ha dit...

Ai, ai, ai! que hem rebut un paquetet sorpresa!! que xulo nena! m'ha encantat!! demà és massa d'hora però dilluns amb samarreta nova a la guarderia!! MOLTES GRÀCIES GUAPA!

Euphorbia ha dit...

Quin dia més aprofitat. Jo també gaudeixo un d'aquest el divendres (quan em deixen clar, avui no ha pogut ser).
Quina sort que tinguis tots els regals, jo no tinc ni les idees.
(a mi també em cau bé la Rahola, pssssiiii)
Petons